lördag 19 juni 2010

Lördagnatt

Då fick dom varandra till slut, äntligen! Vi gick upp en timme tidigare idag bara för att få se Viktoria och Daniel säga ja till varandra. Inte ett enda öga var torrt där vi satt i soffan, jag var nog värst tror jag.
Har testat dragbältet jag inhandlade häromdagen. Riktigt bekvämt att använda även på jobbet faktiskt, framför allt när man rondar och behöver ha händerna till nycklar, ficklampa mm. Passformen är suverän, det finns benremmar på den så den åker inte upp i ryggen när man sitter på cykeln. Kan bara inte bestämma mig för om jag ska ha krok eller öägla, kan ju vara ganska bra att snabbt kunna bli av med kopplet, om man t ex skulle gå omkull, men det får tiden avgöra. På Onsdag bär det av hem till Gullebo igen. Maken har inhandlat en åkgräsklippare så han är väldigt nöjd. Vi ska hämta den på Onsdag, innan dess ska jag in på Biltema och handla en ölhållare att sätta på gräsklipparen, så han kan sitta där i godan ro. Hoppas på fint väder när vi åker hem, har en hel del att göra där hemma....
Nähä, nu börjar jag bli lite trött så det är väl lika bra att ta sig i kragen och gå ut en sväng, får ju snart gå hem.... Ha re.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar