tisdag 15 juni 2010

Börjar planera

Har just beställt ett dragbälte på nätet och har ÄNTLIGEN hittat den selen jag letat efter. Hittade den hos ett litet företag i Norrland. Dom var tyvärr lite luddiga med storlekarna så jag mailade om en mer ingående förklaring. Tänkte försöka smyga igång lite barmarksträning så jag får mina grejor. Man ska ta det lite lugnt med den sortens träning sommartid så man inte utsätter hunden för värmeslag. Vi är i stort behov av att komma igång med träningen innan säsongen sätter igång ( läs matte ) Hoppas bara vi får lika mycket snö i år som förra året..... Ska hämta hem en av slädarna som Håkan köpte, som står i Idre. Vi planerar att åka upp dit och vandra 2 veckor under semestern, så då tar vi med oss den på en gång. Tur att han köpte 2, då finns ju en kvar där uppe !! Nä nu ska jag och Den svarta ut och jobba lite. Ja de

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar