tisdag 31 augusti 2010

Ledighet

Om 1 h och 40 min kliver vi på en 9 dagars ledighet och det ska bli sååååå skönt !! Idag kommer det nog inte hända så mycket, det brukar inte göra det på Onsdagarna. Beikon har ju jobbat 5 nätter som vi har, så han behöver vila. I morgon åker jag till hundträningen efter att jag lämnat Elias på skolan. Håkan ska förhoppningsvis åka och klippa sig samt lämna Volvon på verkstan. På Fredagen blir det avfärd till Micke i Härnösand. Han har lovat att ta hand om Svea åt oss eftersom det inte funkar för mig att ha med mej henne till jobbet. Ska bli kul att träffa honom igen. Jag har inte sett Micke sen Elias var nyfödd och Håkan har nog inte sett honom på säkert 10 år. Vi åker tillbaka till Sigtuna på Lördag och hämtar upp Elias, som kommer vara hos sin morfar när vi åker upp. Inge kul att ha en gnällig 6 åring i bilen i 5 timmar... På Söndag får vi äntligen åka hem till vårat älskade Gullebo igen. Nu dags för klo och pälsvård innan städning av vaktlokalen ! Ha de !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar