onsdag 25 augusti 2010

17 oxå !

Betställde en dragsele från Snötroll men den är för liten, förstå vilken attans otur man kan ha !!! Tänkte att en XL skulle passa men neeeeejdå !! Suck, nu är hösten här och cyklarna är iordning gjorda, har bytt däck och sadel mm så det är egentligen bara att sätta igång.Har mailat bilder till Snötroll och dom håller med mig, så nu får jag skicka tillbaks den så dom får sy om den.... Ja ja, det blir nog bra till slut.....
Snart ska jag väcka sonen och skicka honom till skolan, han har gympa idag och mamma har haft ett lååååångt samtal om hur man gör när man gympat klart, men framför allt vad som händer om man inte HAR MED SIG ALLA GREJOR HEM IGEN !!!!!  Kan väl bara hoppas han lyssnat på vad jag sagt..... Maken ska hämta en kollega som vurpade med sin motorcykel häromdagen, dom ska leta delar av cykeln som inte bärgarn fick med. Han är så omtänksam min älskling och ställer upp för alla. Stackarn vurpade i 70 km/h och kommer inte riktigt ihåg vart han gick ner, så dom måste till polisstationen först för att ta reda på var det hände. Jag har allt den ästa maken i världen !!!Ha en bra dag alla !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar